یک سری نکته برای وفادارسازی مشتری

ارائه نرم افزارهای مالی و فروشگاه ساز

یک سری نکته برای وفادارسازی مشتری

۵۴ بازديد

رئیس نرم‌افزار‌های غامض‌ی وفاداری مشتری که نیاز به علم فنی، ورود داده‌ها و تجزیه و ارزیابی داراست، برای صاحبان بیزنس حدودا معمولی میباشد.

ما در‌این گزارش با مدیریت دلیل کمپانی ویلبر در امر نرم افزار‌های وی برای جایزه به مشتریان و شایسته ترین نرم افزار‌های وفاداری مشتری کلام کرده‌ایم.

به عقیده‌ی وی، بسیار از این نرم افزار‌ها بیش تر از حد والا میباشند و صاحبان کسب و شغل های کوچک برای رئیس آن به داده‌های بیشتری نیاز دارا هستند.

نرم افزار‌های وفاداری خویش را برای ادراک و رئیس معمولی فرمائید

وی میگوید شایسته ترین نرم افزار‌های وفاداری مشتری نیاز بدین داراست که برای ‌مصرف‌کنندگان معمولی باشد تا بتوانند آن را شعور کرده و به آن بپیوندند و همینطور مایحتاج میباشد رئیس آن برای کسب و شغل های کوچک معمولی باشد.

اعتقادوباور داشته باشید که داده ها مشتری را در امنیت نگه داشته‌اید

 

پس‌موضوع‌های ناقص و به اشتراک‌گذاری غیرمسئولانه داده‌ها، مارا به نقطه‌ای می رساند که ‌مصرف‌کنندگان استارت به بی اعتمادی به اپلیکیشن‌های وفاداری ما می‌نمایند.

در استعمال از تکنولوژی افراط نکنید

 

ویلبر این فعالیت را بسیار بی آلایش میداند براین اساس هیچ علم فنی خاصی برای آغاز آن موردنیاز وجود ندارد. مشتریان شما تنها کافی میباشد اسم و اسم خانوادگی خویش و شماره اشتراکشان را در دست شما قرار دهند. این عمل خیر صرفا فرآیند را معمولی‌خیس می‌نماید بلکه به صورت چشمگیری تهدید‌ها امنیتی سایبری در باب با ورود داده‌ها را نیز کاهش میدهد.

جایزه‌ها را پیگیری نمایید

 

سیستم جایزه مشتری می بایست به صورت اتوماتیک جایزه‌ها را به صورت غیر وابسته و به جای ‌های متعدد هدایت نماید. این عمل به شما امداد می‌نماید تا انتخاب نمایید که چه گونه نرم افزار وفاداری مشتری شما در مغازه‌های متعدد صورت بپذیرد و به شما این قابلیت را می دهد نرم‌افزار خویش را با تخفیف ویژه، نقطه پایان دادن به تخفیف و جایزه فوری تهیه فرمایید و در حیث بگیرید که هر نرم افزار برای چه مکانی بیشتر پاسخ می دهد.

رویدادهای تازه را با ارسال پیام به مشتریان اگاهی دهید

 

هنگامی که مشتریان شما کادو اخذ می‌نمایند یا این که تخفیفی مشتمل بر آنان میگردد، پیام‌های متنی را برای آنان ارسال نمایید، یا این که آن ها را با شیوه‌های دیگری آگاه سازید. اعمال این عمل مفهوم بدهکار و بستانکار در حسابداری تنها به معنای ارائه یک سرویس ها خوب به مشتری وجود ندارد بلکه هنگامی می توانید به بازاریابی امیدوار باشید که مشتریان در آینده مجدد بازگردند و تجربه خویش را با بقیه افراد به اشتراک بگذارند.

شایسته ترین و موثرترین طرق بهبود محتوای وبسایت

 

ساخت‌و‌ساز محتوا، کاری راحت، ولی ساخت‌و‌ساز محتوای دیدنی و مفید، عمل مشقت میباشد. اگر نتوانید در ساخت و ساز محتواهایتان خوب کار فرمایید، علاوه بر رویش نکردن، مخاطبان فعلی‌تان را هم از دست می‌دهید. برای اینکه محتوای سایتتان آن ترازو اثرگذاری را که مدنظرتان میباشد داشته باشد و بتواند به جذب مخاطبان بیشتر بیانجامد، بهتر میباشد نکاتی را تحت عنوان چارچوب مدنظر قرار دهید و مواقعی را هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا رعایت نمائید.

هدف ها ملموسی را در حیث بگیرید

 

برای بهبود محتوای وب سایت و ساخت‌و‌ساز محتوای اثر گذار، می بایست به هدف ها ملموسی را در ذهن داشته باشید. فارغ از این هدف ها، هیچ راهی برای سنجش محتوای خویش ندارید. درواقع بایستی پیش از تایپ کردن یا این که ویرایش گزینش فرمائید که چه انتظاری از محتوای خویش دارید.

از کلمات کوتاه با افعال کاربردی به کارگیری نمائید

 

کلاً شما می بایست محتوای تارنما خویش را کوتاه و شیرین نگه دارید. مخاطبان دوست ندارند مجال خویش را صرف رمزگشایی مطالب شما نمایند. بدیهی و پر‌نور توضیح دهید که دقیقا چه موضوعی برای آنها دارید و این مقاله چه کمکی به آن ها می‌نماید. این یکی‌از تکنیک‌های مفید در بهبود محتوای وب سایت میباشد.

از لحن فردی در تایپ کردن استعمال نمائید

 

هنگامی که مشتریان در هم اکنون کاوش در وبسایت کمپانی‌های آنلاین می باشند، دوست دارا‌هستند که با اشخاص حقیقی رمز و فعالیت داشته باشند خیر با ماشین‌های اتومات. خواسته ما این وجود ندارد که شما بایستی با آنان به نحوه محبت‌آمیزی سخن فرمایید، بلکه می بایست مشتری را به یک مکالمه تشویق فرمائید. از ماجرا اولیه فرد برای به‌اشتراک گذاشتن تجربیات فردی خویش به کار گیری فرمایید و به خواننده شم رای زنی بدهید. همینطور بهتر میباشد از ماجرا فرد سوم برای تشویق مشتریان به یک فعالیت خاص مثل لبریز کردن فرم استعمال فرمائید.

همگی چیز را چند بار بازنگری و تصحیح نمائید

 

محتوای ضعیف به اندازه محتوای فن‌ای و حاذق بر روی فروش تاثیرگذار نخواهد بود. از طرفی شاید برخی اشخاص ضعف‌های گرامری جان دار در متن را متوجه نشوند البته مطمئن باشید عده ای که متوجه این مشکلات میشوند، راجع به فعالیت کردن با کمپانی یا این که کسب  حقوق صاحبان سهام چیست؟ و کاری که نمی‌تواند برای درستی و اعتنا محتوای خویش وقت بگذارد تجدید حیث خواهند کرد. در شرایطی که شما یک مولف یا این که ویراستار فن‌ای ندارید، سفارش میکنیم که هر چه سریع‌خیس این شخص را پیدا نمایید.

از پست‌های کهن‌تان مجدداً به کارگیری نمایید

 

نیازی وجود ندارد مدام تنها و صرفا به تاءمل ساخت و ساز محتوا با موضوعات جدید باشید. یک رویکرد فوق‌العاده برای ایجاد محتوا، به کارگیری از محتواهای پرطرفدار کهن‌تان میباشد. تنی چند از محتواهای پیشین که گزینه استقبال مخاطبان قراره گرفته را گزینش نمایید، آن را یه خرده تغییر‌و تحول داده و به‌روز نمایید و مجدد در وبسایت‌تان به‌اشتراک بگذارید تا مخاطبان جدیدتان هم از آن منفعت‌مند شوند.

تروتمیز مطالب خویش را به‌روزرسانی نمایید

 

دست کم سالی یک توشه محتوای وب سایت خویش را به‌روز نمایید. فراموش نکنید که محتوای خویش را بایستی هربار که ساخت وب سایت‌وب سایت‌تان را تغییر‌و تحول می‌دهید مجدد آنالیز نمائید. هنگا‌می‌که طرح وبسایت خویش را تغییر تحول می‌دهید می بایست اعتنا داشته باشید که چه طور میتوانید مطالب خویش را در چارچوب نو به حداکثر کیفیت برسانید تا به بهبود موقعیت وبسایت‌تان یاری دهد.

شایسته ترین شیوه عکس العمل با مشتریان ناراضی چه چیزی است؟

 

تحت عنوان یک کارآفرین، اساسی میباشد که تولیدها یا این که سرویس ها خیر و خوبی به مشتریان خویش ارائه دهید. بخشی از این سرویس ها مشتمل بر یقین از رضایتمندی مشتریان از محصولی میباشد که ارائه می‌دهید. با این هم اکنون، گهگاه ممکن میباشد پیش بیاید که شما به آسانی با مشتریان خویش کنار نیایید. در‌این موقعیت بهتر میباشد پیش از برخورد علامت دادن، خودتان را مکان آن‎ها بگذارید تا زمینه را فهم نمائید.

یک گام به عقب بروید

 

در‌حالتی که مشتری از سرویس ها شما راضی وجود ندارد، یک قدم به عقب بردارید. این یکی‌از شایسته ترین فعالیت‌هایی میباشد که می توانید اعمال دهید و منجر پرهیز از ایفا کاری که بعداً شمارا منصرف می‌نماید، میشود. این فعالیت حتی می تواند یک مشتری خوب را برای شما مراقبت نماید.

یک راه و روش گوناگون را آزمون فرمائید

 

زمانی که نارضایتی‌ها و اعتراض‌های مشتریان ارتقاء ‌می یابد، یک روش گوناگون را آزمون فرمائید. از جمله، از مشتریان بخواهید برای شما توضیح دهند که از چه چیزی حس نارضایتی می‌نمایند و نگرانی‌های آنها بابت چه است.

با احترام اخلاق فرمایید

 

تلاش نمایید حتی هنگامی که عصبانی می‌باشید، آهسته سفته چیست؟ باشید و با بخشندگی حرف نمایید. هنگامی وقار خویش را نگهداری نمایید، چیره میشوید. کلمه ها خویش را با تمرکز گزینش فرمائید تا به کار گیری از لفظ ها نامناسب اختلال شمارا تشدید نکند.

از دور و اطراف بیرون گردید

 

واضح میباشد که میخواهید به مکان آرم دادن احساساتتان، آن‌ها‌را رئیس آنهامدیریت فرمایید زیرا برایتان اساسی میباشد که آن مشتری خاص را برای تجارت خویش نگهداری نمائید. با این حالا، وقتی که نمی‌توانید رویه مطلوب برای در اختیار گرفتن احساساتتان را بیابید، خون‌سردی خویش را نگهداری فرمائید و در حالتی که برای‌تان ممکن میباشد، از دفتر کار خویش بزنید و با یه خرده پیاده‌روی کردن، ادب خویش را به دست آورید؛ حتی می توانید به سراغ ورزش‌هایی مثل والیبال و بسکتبال بروید که در آنان می توانید سرخوردگی‌های خویش را رمز توپ خالی نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.